Folo This Blog

Halaman

Selasa, 13 September 2011

honda CIVIC 2012

Honda Civic Europe 2012 5 Honda dedah foto eksklusif pertama Civic 2012 baharu versi Eropah

Honda Civic Europe 2012 2 Honda dedah foto eksklusif pertama Civic 2012 baharu versi Eropah

Honda telah mendedahkan foto-foto eksklusif pertama model Civic 2012 versi pasaran Eropah yang menampilkan reka bentuk baharu lebih dinamik dan sporty, termasuk perincian interior lebih berkualiti. Antara bahagian yang paling menarik perhatian sudah tentu muka depannya yang direka agak agresif namun kekal mempunyai karakter tersendiri, begitu juga rekaan bahagian lampu kombinasi belakang, sporty dan radikal

Rekaan keseluruhan komponen badan Civic baharu ini memberi lebih fokus kepada pemanduan dan pengawalan, pengurangan emisi CO2, rekaan luaran dan dalaman berkualiti, ruang kabin luas termasuk ruang bagasi, serta tidak dilupakan ciri penting praktikaliti. Honda Civic 2012 baharu ditawarkan sebagai model hatchback lima pintu dan akan menjengah pasaran di Eropah pada awal 2012. Sebelum itu ia akan membuat penampilan istimewa di Frankfurt Motor Show 2011 yang telah pun bermula hari ini.
Apa yang kurang pada model Civic 2012 baharu ini hanya satu, ianya kekal dibangunkan khusus untuk pasaran Eropah seperti model sebelumnya, bermakna peminat Civic di pasaran lain termasuk Malaysia hanya mampu menyimpan angan-angan untuk memilikinya. Tetapi jika anda mampu berbelanja besar, anda mungkin boleh mengharapkan model tersebut dibawa masuk oleh pengimport ‘kelabu’ melalui lesen AP.

Honda Civic Europe 2012 4 Honda dedah foto eksklusif pertama Civic 2012 baharu versi Eropah


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

script>